Skip to content
Projeler
Gruplar
Parçacıklar
Yardım
Yükleniyor...
Oturum aç / Kaydol
Gezinmeyi değiştir
C
core
Proje
Proje
Ayrıntılar
Etkinlik
Cycle Analytics
Depo (repository)
Depo (repository)
Dosyalar
Kayıtlar (commit)
Dallar (branch)
Etiketler
Katkıda bulunanlar
Grafik
Karşılaştır
Grafikler
Konular (issue)
0
Konular (issue)
0
Liste
Pano
Etiketler
Kilometre Taşları
Birleştirme (merge) Talepleri
0
Birleştirme (merge) Talepleri
0
CI / CD
CI / CD
İş akışları (pipeline)
İşler
Zamanlamalar
Grafikler
Paketler
Paketler
Wiki
Wiki
Parçacıklar
Parçacıklar
Üyeler
Üyeler
Collapse sidebar
Close sidebar
Etkinlik
Grafik
Grafikler
Yeni bir konu (issue) oluştur
İşler
Kayıtlar (commit)
Konu (issue) Panoları
Kenar çubuğunu aç
LibreOffice
core
Commits
38deb7e5
Kaydet (Commit)
38deb7e5
authored
Eyl 19, 2014
tarafından
Fridrich Štrba
Dosyalara gözat
Seçenekler
Dosyalara Gözat
İndir
Eposta Yamaları
Sade Fark
Fix chart2 with system libglm (explicit constructors)
Change-Id: I582095b6b47eaff7800f6aaa68f176f06d64a34e
üst
ab0527fa
Hide whitespace changes
Inline
Side-by-side
Showing
1 changed file
with
2 additions
and
2 deletions
+2
-2
OpenGLRender.cxx
chart2/source/view/main/OpenGLRender.cxx
+2
-2
No files found.
chart2/source/view/main/OpenGLRender.cxx
Dosyayı görüntüle @
38deb7e5
...
...
@@ -108,7 +108,7 @@ int OpenGLRender::InitOpenGL()
//Init the Projection matrix
m_Projection
=
glm
::
ortho
(
0.
f
,
float
(
m_iWidth
),
-
float
(
m_iHeight
),
0.
f
,
-
1.
f
,
1.
f
);
m_Projection
=
m_Projection
*
glm
::
scale
(
1.0
f
,
-
1.0
f
,
1.0
f
);
m_Projection
=
m_Projection
*
glm
::
scale
(
glm
::
vec3
(
1.0
f
,
-
1.0
f
,
1.0
f
)
);
m_View
=
glm
::
lookAt
(
glm
::
vec3
(
0
,
0
,
1
),
// Camera is at (4,3,-3), in World Space
glm
::
vec3
(
0
,
0
,
0
),
// and looks at the origin
glm
::
vec3
(
0
,
1
,
0
)
// Head is up (set to 0,-1,0 to look upside-down)
...
...
@@ -358,7 +358,7 @@ void OpenGLRender::SetSize(int width, int height)
m_iWidth
=
width
;
m_iHeight
=
height
;
m_Projection
=
glm
::
ortho
(
0.
f
,
float
(
m_iWidth
),
-
float
(
m_iHeight
),
0.
f
,
-
4.
f
,
3.
f
);
m_Projection
=
m_Projection
*
glm
::
scale
(
1.0
f
,
-
1.0
f
,
1.0
f
);
m_Projection
=
m_Projection
*
glm
::
scale
(
glm
::
vec3
(
1.0
f
,
-
1.0
f
,
1.0
f
)
);
}
void
OpenGLRender
::
SetLine2DColor
(
sal_uInt8
r
,
sal_uInt8
g
,
sal_uInt8
b
,
sal_uInt8
nAlpha
)
...
...
Write
Preview
Markdown
is supported
0%
Try again
or
attach a new file
Attach a file
Cancel
You are about to add
0
people
to the discussion. Proceed with caution.
Finish editing this message first!
Cancel
Please
register
or
sign in
to comment