Skip to content
Projeler
Gruplar
Parçacıklar
Yardım
Yükleniyor...
Oturum aç / Kaydol
Gezinmeyi değiştir
C
core
Proje
Proje
Ayrıntılar
Etkinlik
Cycle Analytics
Depo (repository)
Depo (repository)
Dosyalar
Kayıtlar (commit)
Dallar (branch)
Etiketler
Katkıda bulunanlar
Grafik
Karşılaştır
Grafikler
Konular (issue)
0
Konular (issue)
0
Liste
Pano
Etiketler
Kilometre Taşları
Birleştirme (merge) Talepleri
0
Birleştirme (merge) Talepleri
0
CI / CD
CI / CD
İş akışları (pipeline)
İşler
Zamanlamalar
Grafikler
Paketler
Paketler
Wiki
Wiki
Parçacıklar
Parçacıklar
Üyeler
Üyeler
Collapse sidebar
Close sidebar
Etkinlik
Grafik
Grafikler
Yeni bir konu (issue) oluştur
İşler
Kayıtlar (commit)
Konu (issue) Panoları
Kenar çubuğunu aç
LibreOffice
core
Commits
330338ef
Kaydet (Commit)
330338ef
authored
Ock 12, 2014
tarafından
Markus Mohrhard
Dosyalara gözat
Seçenekler
Dosyalara Gözat
İndir
Eposta Yamaları
Sade Fark
next step
Change-Id: I4307175107bc5ead4e74ee9fa9acfc6375e8260e
üst
0e24a6a5
Hide whitespace changes
Inline
Side-by-side
Showing
1 changed file
with
2 additions
and
5 deletions
+2
-5
OpenGLRender.cxx
chart2/source/view/main/OpenGLRender.cxx
+2
-5
No files found.
chart2/source/view/main/OpenGLRender.cxx
Dosyayı görüntüle @
330338ef
...
...
@@ -44,7 +44,7 @@ using namespace com::sun::star;
using
namespace
std
;
#define RENDER_TO_FILE
0
#define RENDER_TO_FILE
1
#define DEBUG_PNG 1
#define BMP_HEADER_LEN 54
...
...
@@ -578,7 +578,7 @@ int OpenGLRender::RenderLine2FBO(int)
glBufferData
(
GL_ARRAY_BUFFER
,
pointList
.
size
()
*
sizeof
(
float
),
&
pointList
[
0
],
GL_STATIC_DRAW
);
CHECK_GL_ERROR
();
// Use our shader
glUseProgram
(
m_
Line2D
ProID
);
glUseProgram
(
m_
Common
ProID
);
CHECK_GL_ERROR
();
glUniform4fv
(
m_2DColorID
,
1
,
&
m_Line2DColor
[
0
]);
...
...
@@ -644,8 +644,6 @@ void OpenGLRender::prepareToRender()
// Clear the screen
glClear
(
GL_COLOR_BUFFER_BIT
|
GL_DEPTH_BUFFER_BIT
);
RenderTexture2FBO
(
m_TextureObj
[(
m_iFboIdx
-
1
)
%
2
]);
}
void
OpenGLRender
::
renderToBitmap
()
...
...
@@ -697,7 +695,6 @@ void OpenGLRender::renderToBitmap()
unx
::
glXSwapBuffers
(
glWin
.
dpy
,
glWin
.
win
);
#endif
glFlush
();
RenderTexture
(
m_TextureObj
[
m_iFboIdx
%
2
]);
m_iFboIdx
++
;
}
...
...
Write
Preview
Markdown
is supported
0%
Try again
or
attach a new file
Attach a file
Cancel
You are about to add
0
people
to the discussion. Proceed with caution.
Finish editing this message first!
Cancel
Please
register
or
sign in
to comment