Skip to content
Projeler
Gruplar
Parçacıklar
Yardım
Yükleniyor...
Oturum aç / Kaydol
Gezinmeyi değiştir
C
core
Proje
Proje
Ayrıntılar
Etkinlik
Cycle Analytics
Depo (repository)
Depo (repository)
Dosyalar
Kayıtlar (commit)
Dallar (branch)
Etiketler
Katkıda bulunanlar
Grafik
Karşılaştır
Grafikler
Konular (issue)
0
Konular (issue)
0
Liste
Pano
Etiketler
Kilometre Taşları
Birleştirme (merge) Talepleri
0
Birleştirme (merge) Talepleri
0
CI / CD
CI / CD
İş akışları (pipeline)
İşler
Zamanlamalar
Grafikler
Paketler
Paketler
Wiki
Wiki
Parçacıklar
Parçacıklar
Üyeler
Üyeler
Collapse sidebar
Close sidebar
Etkinlik
Grafik
Grafikler
Yeni bir konu (issue) oluştur
İşler
Kayıtlar (commit)
Konu (issue) Panoları
Kenar çubuğunu aç
LibreOffice
core
Commits
1877228a
Kaydet (Commit)
1877228a
authored
Eki 26, 2015
tarafından
Tor Lillqvist
Dosyalara gözat
Seçenekler
Dosyalara Gözat
İndir
Eposta Yamaları
Sade Fark
Add confused comment
Change-Id: I5179ee1cd295f256526feebb192a8548c41276a7
üst
429876d1
Hide whitespace changes
Inline
Side-by-side
Showing
1 changed file
with
2 additions
and
0 deletions
+2
-0
dissolveFragmentShader.glsl
slideshow/opengl/dissolveFragmentShader.glsl
+2
-0
No files found.
slideshow/opengl/dissolveFragmentShader.glsl
Dosyayı görüntüle @
1877228a
...
...
@@ -38,6 +38,8 @@ float snoise(vec2 P) {
}
void
main
()
{
// No idea why the multiplication by 10 (and not 16, which would seem more logical to me, as
// the permTexture is 16*16 pixels in size).
float
sn
=
snoise
(
10
.
0
*
v_texturePosition
);
if
(
sn
<
time
)
gl_FragColor
=
texture2D
(
enteringSlideTexture
,
v_texturePosition
);
...
...
Write
Preview
Markdown
is supported
0%
Try again
or
attach a new file
Attach a file
Cancel
You are about to add
0
people
to the discussion. Proceed with caution.
Finish editing this message first!
Cancel
Please
register
or
sign in
to comment