Skip to content
Projeler
Gruplar
Parçacıklar
Yardım
Yükleniyor...
Oturum aç / Kaydol
Gezinmeyi değiştir
C
core
Proje
Proje
Ayrıntılar
Etkinlik
Cycle Analytics
Depo (repository)
Depo (repository)
Dosyalar
Kayıtlar (commit)
Dallar (branch)
Etiketler
Katkıda bulunanlar
Grafik
Karşılaştır
Grafikler
Konular (issue)
0
Konular (issue)
0
Liste
Pano
Etiketler
Kilometre Taşları
Birleştirme (merge) Talepleri
0
Birleştirme (merge) Talepleri
0
CI / CD
CI / CD
İş akışları (pipeline)
İşler
Zamanlamalar
Grafikler
Paketler
Paketler
Wiki
Wiki
Parçacıklar
Parçacıklar
Üyeler
Üyeler
Collapse sidebar
Close sidebar
Etkinlik
Grafik
Grafikler
Yeni bir konu (issue) oluştur
İşler
Kayıtlar (commit)
Konu (issue) Panoları
Kenar çubuğunu aç
LibreOffice
core
Commits
11815429
Kaydet (Commit)
11815429
authored
Ock 15, 2014
tarafından
Markus Mohrhard
Kaydeden (comit)
Markus Mohrhard
Ock 29, 2014
Dosyalara gözat
Seçenekler
Dosyalara Gözat
İndir
Eposta Yamaları
Sade Fark
fix z ordering problems
Change-Id: Ia1c9ea521029f871c8b0bdfd078d986d3e0f40e8
üst
f5e82d53
Hide whitespace changes
Inline
Side-by-side
Showing
1 changed file
with
3 additions
and
2 deletions
+3
-2
OpenGLRender.cxx
chart2/source/view/main/OpenGLRender.cxx
+3
-2
No files found.
chart2/source/view/main/OpenGLRender.cxx
Dosyayı görüntüle @
11815429
...
...
@@ -572,7 +572,7 @@ int OpenGLRender::SetLine2DShapePoint(float x, float y, int listLength)
float
actualY
=
(
y
/
OPENGL_SCALE_VALUE
);
m_Line2DPointList
.
push_back
(
actualX
);
m_Line2DPointList
.
push_back
(
actualY
);
m_Line2DPointList
.
push_back
(
0
);
m_Line2DPointList
.
push_back
(
m_fZStep
);
if
(
m_Line2DPointList
.
size
()
==
size_t
(
listLength
*
3
))
{
...
...
@@ -584,6 +584,7 @@ int OpenGLRender::SetLine2DShapePoint(float x, float y, int listLength)
int
OpenGLRender
::
RenderLine2FBO
(
int
)
{
m_fZStep
+=
0.001
;
CHECK_GL_ERROR
();
glLineWidth
(
m_fLineWidth
);
size_t
listNum
=
m_Line2DShapePointList
.
size
();
...
...
@@ -1282,7 +1283,7 @@ int OpenGLRender::RenderBubble2FBO(int)
{
//move the circle to the pos, and scale using the xScale and Y scale
Bubble2DPointList
&
pointList
=
m_Bubble2DShapePointList
.
front
();
PosVecf3
trans
=
{
pointList
.
x
,
pointList
.
y
,
0.0
f
};
PosVecf3
trans
=
{
pointList
.
x
,
pointList
.
y
,
m_fZStep
};
PosVecf3
angle
=
{
0.0
f
,
0.0
f
,
0.0
f
};
PosVecf3
scale
=
{
pointList
.
xScale
,
pointList
.
yScale
,
1.0
f
};
MoveModelf
(
trans
,
angle
,
scale
);
...
...
Write
Preview
Markdown
is supported
0%
Try again
or
attach a new file
Attach a file
Cancel
You are about to add
0
people
to the discussion. Proceed with caution.
Finish editing this message first!
Cancel
Please
register
or
sign in
to comment