Skip to content
Projeler
Gruplar
Parçacıklar
Yardım
Yükleniyor...
Oturum aç / Kaydol
Gezinmeyi değiştir
C
core
Proje
Proje
Ayrıntılar
Etkinlik
Cycle Analytics
Depo (repository)
Depo (repository)
Dosyalar
Kayıtlar (commit)
Dallar (branch)
Etiketler
Katkıda bulunanlar
Grafik
Karşılaştır
Grafikler
Konular (issue)
0
Konular (issue)
0
Liste
Pano
Etiketler
Kilometre Taşları
Birleştirme (merge) Talepleri
0
Birleştirme (merge) Talepleri
0
CI / CD
CI / CD
İş akışları (pipeline)
İşler
Zamanlamalar
Grafikler
Paketler
Paketler
Wiki
Wiki
Parçacıklar
Parçacıklar
Üyeler
Üyeler
Collapse sidebar
Close sidebar
Etkinlik
Grafik
Grafikler
Yeni bir konu (issue) oluştur
İşler
Kayıtlar (commit)
Konu (issue) Panoları
Kenar çubuğunu aç
LibreOffice
core
Commits
0fe5a306
Kaydet (Commit)
0fe5a306
authored
Ock 13, 2016
tarafından
Emmanuel Gil Peyrot
Kaydeden (comit)
Tomaž Vajngerl
Ock 16, 2016
Dosyalara gözat
Seçenekler
Dosyalara Gözat
İndir
Eposta Yamaları
Sade Fark
slideshow: Tweak a few constants to make Glitter and Honeycomb look nicer
Change-Id: I5dd15f3d483caaedbf58a7ad12bf24798694524f
üst
e830c7f7
Hide whitespace changes
Inline
Side-by-side
Showing
3 changed files
with
7 additions
and
5 deletions
+7
-5
glitterVertexShader.glsl
slideshow/opengl/glitterVertexShader.glsl
+2
-2
honeycombFragmentShader.glsl
slideshow/opengl/honeycombFragmentShader.glsl
+4
-2
honeycombVertexShader.glsl
slideshow/opengl/honeycombVertexShader.glsl
+1
-1
No files found.
slideshow/opengl/glitterVertexShader.glsl
Dosyayı görüntüle @
0fe5a306
...
...
@@ -111,9 +111,9 @@ void main( void )
// Scale the transition time to minimize the time a tile will stay black.
float
transitionTime
=
clamp
((
time
-
startTime
)
/
(
endTime
-
startTime
),
0
.
0
,
1
.
0
);
if
(
transitionTime
<
0
.
5
)
transitionTime
=
transitionTime
*
0
.
3
/
0
.
5
;
transitionTime
=
transitionTime
/
2
.
0
;
else
transitionTime
=
(
transitionTime
*
0
.
3
/
0
.
5
)
+
0
.
4
;
transitionTime
=
(
transitionTime
/
2
.
0
)
+
0
.
5
;
angle
=
transitionTime
*
M_PI
*
2
.
0
;
mat4
modelViewMatrix
=
u_modelViewMatrix
*
u_operationsTransformMatrix
*
u_sceneTransformMatrix
*
u_primitiveTransformMatrix
;
...
...
slideshow/opengl/honeycombFragmentShader.glsl
Dosyayı görüntüle @
0fe5a306
...
...
@@ -43,7 +43,7 @@ void main()
// If the center is “outside” of the canvas, clear it first.
startTime
=
0
.
15
;
else
startTime
=
0
.
15
+
fuzz
*
0
.
3
;
startTime
=
0
.
15
+
fuzz
*
0
.
4
;
float
endTime
=
startTime
+
0
.
05
;
actualTime
=
1
.
0
-
clamp
((
time
-
startTime
)
/
(
endTime
-
startTime
),
0
,
1
);
}
else
{
...
...
@@ -52,9 +52,11 @@ void main()
// If the center is “outside” of the canvas, clear it first.
startTime
=
0
.
85
;
else
startTime
=
0
.
5
+
fuzz
*
0
.
3
;
startTime
=
0
.
3
+
fuzz
*
0
.
4
;
float
endTime
=
startTime
+
0
.
05
;
actualTime
=
clamp
((
time
-
startTime
)
/
(
endTime
-
startTime
),
0
,
1
);
if
(
time
<
0
.
8
)
actualTime
*=
time
/
0
.
8
;
}
gl_FragColor
.
a
=
actualTime
;
}
...
...
slideshow/opengl/honeycombVertexShader.glsl
Dosyayı görüntüle @
0fe5a306
...
...
@@ -73,7 +73,7 @@ void main( void )
// Entering texture
transformMatrix
=
translationMatrix
(
vec3
(
0
,
0
,
28
*
(
sqrt
(
time
)
-
1
)))
*
slideScaleMatrix
*
rotationMatrix
(
vec3
(
0
.
0
,
0
.
0
,
1
.
0
),
pow
(
time
-
1
,
2
)
*
M_PI
)
*
rotationMatrix
(
vec3
(
0
.
0
,
0
.
0
,
1
.
0
),
pow
(
0
.
8
*
(
time
-
1
.
0
),
2
.
0
)
*
M_PI
)
*
invertSlideScaleMatrix
;
}
modelViewProjectionMatrix
=
u_projectionMatrix
*
modelViewMatrix
*
transformMatrix
;
...
...
Write
Preview
Markdown
is supported
0%
Try again
or
attach a new file
Attach a file
Cancel
You are about to add
0
people
to the discussion. Proceed with caution.
Finish editing this message first!
Cancel
Please
register
or
sign in
to comment