Skip to content
Projeler
Gruplar
Parçacıklar
Yardım
Yükleniyor...
Oturum aç / Kaydol
Gezinmeyi değiştir
C
core
Proje
Proje
Ayrıntılar
Etkinlik
Cycle Analytics
Depo (repository)
Depo (repository)
Dosyalar
Kayıtlar (commit)
Dallar (branch)
Etiketler
Katkıda bulunanlar
Grafik
Karşılaştır
Grafikler
Konular (issue)
0
Konular (issue)
0
Liste
Pano
Etiketler
Kilometre Taşları
Birleştirme (merge) Talepleri
0
Birleştirme (merge) Talepleri
0
CI / CD
CI / CD
İş akışları (pipeline)
İşler
Zamanlamalar
Grafikler
Paketler
Paketler
Wiki
Wiki
Parçacıklar
Parçacıklar
Üyeler
Üyeler
Collapse sidebar
Close sidebar
Etkinlik
Grafik
Grafikler
Yeni bir konu (issue) oluştur
İşler
Kayıtlar (commit)
Konu (issue) Panoları
Kenar çubuğunu aç
LibreOffice
core
Commits
070bab44
Kaydet (Commit)
070bab44
authored
Ock 22, 2014
tarafından
Markus Mohrhard
Kaydeden (comit)
Markus Mohrhard
Ock 29, 2014
Dosyalara gözat
Seçenekler
Dosyalara Gözat
İndir
Eposta Yamaları
Sade Fark
improve pie segment rendering
Change-Id: I57c213420718f2be338b94459c6273fbfcb32881
üst
651402e5
Hide whitespace changes
Inline
Side-by-side
Showing
2 changed files
with
3 additions
and
1 deletion
+3
-1
DummyXShape.cxx
chart2/source/view/main/DummyXShape.cxx
+2
-1
OpenGLRender.cxx
chart2/source/view/main/OpenGLRender.cxx
+1
-0
No files found.
chart2/source/view/main/DummyXShape.cxx
Dosyayı görüntüle @
070bab44
...
...
@@ -364,7 +364,8 @@ void DummyPieSegment2D::render()
*/
float
nSize
=
std
::
max
<
float
>
(
maUnitCircleToScene
.
Line1
.
Column1
,
maUnitCircleToScene
.
Line2
.
Column2
);
pChart
->
m_GLRender
.
RenderPieSegment2DShape
(
nSize
,
maUnitCircleToScene
.
Line1
.
Column4
,
maUnitCircleToScene
.
Line2
.
Column4
);
pChart
->
m_GLRender
.
RenderPieSegment2DShape
(
nSize
,
maUnitCircleToScene
.
Line1
.
Column4
+
maOffset
.
DirectionX
,
maUnitCircleToScene
.
Line2
.
Column4
+
maOffset
.
DirectionY
);
}
...
...
chart2/source/view/main/OpenGLRender.cxx
Dosyayı görüntüle @
070bab44
...
...
@@ -1737,6 +1737,7 @@ void OpenGLRender::GeneratePieSegment2D(double fInnerRadius, double fOutterRadiu
if
(
bInnerRadiusNotZero
)
nVectorSize
*=
2
;
nAngleStart
+=
90
;
aPointList
.
reserve
(
nVectorSize
);
// if inner radius = 0 generate a normal pie segment (triangle fan)
// if inner radius != 0 generate a pie segment - inner pie (triangle strip)
...
...
Write
Preview
Markdown
is supported
0%
Try again
or
attach a new file
Attach a file
Cancel
You are about to add
0
people
to the discussion. Proceed with caution.
Finish editing this message first!
Cancel
Please
register
or
sign in
to comment