Skip to content
Projeler
Gruplar
Parçacıklar
Yardım
Yükleniyor...
Oturum aç / Kaydol
Gezinmeyi değiştir
M
mangala-pardusacikhack
Proje
Proje
Ayrıntılar
Etkinlik
Cycle Analytics
Depo (repository)
Depo (repository)
Dosyalar
Kayıtlar (commit)
Dallar (branch)
Etiketler
Katkıda bulunanlar
Grafik
Karşılaştır
Grafikler
Konular (issue)
0
Konular (issue)
0
Liste
Pano
Etiketler
Kilometre Taşları
Birleştirme (merge) Talepleri
0
Birleştirme (merge) Talepleri
0
CI / CD
CI / CD
İş akışları (pipeline)
İşler
Zamanlamalar
Grafikler
Paketler
Paketler
Wiki
Wiki
Parçacıklar
Parçacıklar
Üyeler
Üyeler
Collapse sidebar
Close sidebar
Etkinlik
Grafik
Grafikler
Yeni bir konu (issue) oluştur
İşler
Kayıtlar (commit)
Konu (issue) Panoları
Kenar çubuğunu aç
Tuğba Fıçıcı
mangala-pardusacikhack
Commits
ddbdb7c8
Kaydet (Commit)
ddbdb7c8
authored
May 04, 2021
tarafından
Muaz
Dosyalara gözat
Seçenekler
Dosyalara Gözat
İndir
Eposta Yamaları
Sade Fark
RobotEasy fonksiyonu yapildi.Dagit fonksiyonundaki hatalar giderildi.
üst
dcc680af
Hide whitespace changes
Inline
Side-by-side
Showing
1 changed file
with
27 additions
and
7 deletions
+27
-7
gameArea.js
pages/gameArea.js
+27
-7
No files found.
pages/gameArea.js
Dosyayı görüntüle @
ddbdb7c8
...
...
@@ -24,11 +24,13 @@ user2hole.push(treasure2);
var
player
=
2
;
function
tikla
(
id
){
// ekranda bulunan kuyulardaki kuyulara tıklama ile tetiklenen fonk.
// tiklanan kuyunun html' deki id sini alır
// Paramaters:
// id --> tiklanan kuyunun html' deki id sini alır ex.("user1hole5")
if
(
Number
(
id
[
4
])
==
1
&&
player
==
Number
(
id
[
4
])){
if
(
user1hole
[
Number
(
id
[
9
])
-
1
].
value
!=
0
){
console
.
log
(
user1hole
[
Number
(
id
[
9
])].
value
,
" sdasdsadsadsadsad"
);
player
=
2
;
dagit
(
Number
(
id
[
4
]),
Number
(
id
[
9
]));
boncukCiz
();
...
...
@@ -37,7 +39,6 @@ function tikla(id){
}
else
if
(
Number
(
id
[
4
])
==
2
&&
player
==
Number
(
id
[
4
])){
if
(
user2hole
[
Number
(
id
[
9
])
-
1
].
value
!=
0
){
console
.
log
(
user2hole
[
Number
(
id
[
9
])].
value
,
" sdasdsadsadsadsad"
);
player
=
1
;
dagit
(
Number
(
id
[
4
]),
Number
(
id
[
9
]));
boncukCiz
();
...
...
@@ -48,6 +49,11 @@ function tikla(id){
}
function
dagit
(
user
,
hole
){
//kullanicinin sectigi kuyudaki taslarini sagat yonunun tersinde, sectigi kuyuya birtane
//ve devamindaki her kuyuya bir tane birakarak, tas miktari kadar dagitim yapmakta
//Parameters :
// user --> dagitimi yapan user'in id'si, (1 | 2)
// hole --> dagitimi yapilacak kuynun id'si, [1-6]
let
holeID
=
hole
-
1
;
if
(
user
==
1
){
let
sira
=
1
;
...
...
@@ -98,12 +104,12 @@ function dagit(user,hole){
let
total
=
0
;
// son kural hepsini bitiren alir
for
(
let
o
=
0
;
o
<
6
;
o
++
){
total
+=
user1hole
[
o
];
total
+=
user1hole
[
o
]
.
value
;
}
if
(
total
==
0
){
tabladakiBoncuklar
=
0
;
for
(
let
k
=
0
;
k
<
6
;
k
++
){
tabladakiBoncuklar
+=
user2hole
[
k
];
tabladakiBoncuklar
+=
user2hole
[
k
]
.
value
;
user2hole
[
k
].
value
=
0
;
}
user1hole
[
6
].
value
+=
tabladakiBoncuklar
;
...
...
@@ -159,12 +165,12 @@ function dagit(user,hole){
let
total
=
0
;
// son kural hepsini bitiren alir
for
(
let
o
=
0
;
o
<
6
;
o
++
){
total
+=
user2hole
[
o
];
total
+=
user2hole
[
o
]
.
value
;
}
if
(
total
==
0
){
tabladakiBoncuklar
=
0
;
for
(
let
k
=
0
;
k
<
6
;
k
++
){
tabladakiBoncuklar
+=
user1hole
[
k
];
tabladakiBoncuklar
+=
user1hole
[
k
]
.
value
;
user1hole
[
k
].
value
=
0
;
}
user2hole
[
6
].
value
+=
tabladakiBoncuklar
;
...
...
@@ -174,6 +180,8 @@ function dagit(user,hole){
}
function
boncukCiz
(){
// hollerde bulunun boncuk sayisi kadar, ekrandaki kollere boncuk cizimini yapan fonk.
//user1hole
for
(
let
i
=
0
;
i
<
7
;
i
++
){
var
node
=
document
.
getElementById
(
user1hole
[
i
].
id
);
...
...
@@ -200,6 +208,18 @@ function boncukCiz(){
}
}
function
robotEasy
(){
// player 1 i kontrol eden robot
let
x
=
0
;
let
holeID
=
Math
.
floor
(
Math
.
random
()
*
10
)
%
6
;
while
(
user1hole
[
holeID
]
==
0
&&
x
<
100
){
holeID
=
Math
.
floor
(
Math
.
random
()
*
10
)
%
6
;
x
+=
1
;
}
return
holeID
}
var
clicks
=
0
;
function
counterUp
()
{
...
...
Write
Preview
Markdown
is supported
0%
Try again
or
attach a new file
Attach a file
Cancel
You are about to add
0
people
to the discussion. Proceed with caution.
Finish editing this message first!
Cancel
Please
register
or
sign in
to comment