Kaydet (Commit) b45b2b1e authored tarafından Muaz's avatar Muaz

Oynama sırası kontrolü geliştirildi

üst fdccc6e0
...@@ -61,7 +61,7 @@ function tikla(id){ ...@@ -61,7 +61,7 @@ function tikla(id){
if(Number(id[4])==1 && player==Number(id[4]) && id[10]=="x"){ //bilgisayar tikladiysa x gelecek if(Number(id[4])==1 && player==Number(id[4]) && id[10]=="x"){ //bilgisayar tikladiysa x gelecek
if(user1hole[Number(id[9])-1].value != 0){ if(user1hole[Number(id[9])-1].value != 0){
player=2; //player=2;
dagit(Number(id[4]),Number(id[9])); dagit(Number(id[4]),Number(id[9]));
boncukCiz(); boncukCiz();
} }
...@@ -69,7 +69,7 @@ function tikla(id){ ...@@ -69,7 +69,7 @@ function tikla(id){
}else if(Number(id[4])==2 && player==Number(id[4])){ //kullanici tikladiginda }else if(Number(id[4])==2 && player==Number(id[4])){ //kullanici tikladiginda
if(user2hole[Number(id[9])-1].value != 0){ if(user2hole[Number(id[9])-1].value != 0){
player=1; //bu burada kalmali //player=1; //bu burada kalmali
dagit(Number(id[4]),Number(id[9])); dagit(Number(id[4]),Number(id[9]));
boncukCiz(); boncukCiz();
...@@ -105,7 +105,7 @@ function dagit(user,hole){ ...@@ -105,7 +105,7 @@ function dagit(user,hole){
let holeID=hole-1; let holeID=hole-1;
if(user==1){ if(user==1){
let sira=1; // dagitirkan karsiya gecip gecilmedigini tutar, 1: kendi tarafi, -1:karsi taraf let sira=1; // dagitirkan karsiya gecip gecilmedigini tutar, 1: kendi tarafi, -1:karsi taraf
let count=user1hole[holeID].value-1; let count=user1hole[holeID].value-1; // tikladigi bosluktaki tas sayisini al
if(count == 0){ // tikladigin holde if(count == 0){ // tikladigin holde
user1hole[holeID].value=0; user1hole[holeID].value=0;
user1hole[holeID+1].value+=1; user1hole[holeID+1].value+=1;
...@@ -135,22 +135,30 @@ function dagit(user,hole){ ...@@ -135,22 +135,30 @@ function dagit(user,hole){
holeID+=1; holeID+=1;
i++; i++;
} }
}else{
return 0; // eger kuyuda tas yoksa dagitma
} }
///################## ///##################
//player 1 (ustteki) icin oynu kurallari //player 1 (ustteki) icin oynu kurallari
let sonHole = holeID-1; let sonHole = holeID-1; //oynanan son holu u tut
//console.log(sonHole,".....sonhole"); //console.log(sonHole,".....sonhole");
//console.log(sira,".....sira"); //console.log(sira,".....sira");
if(sonHole == 6){ // son tas kendi hazinendeyse sira tekrar sende if(sonHole == 6){ // son tas kendi hazinendeyse sira tekrar sende
if( sira == 1){player = 1;} if( sira == 1){ // bu hazinenin senin ki oldugunu belirler
player = 1; // ozaman sira tekrar sende
}else{
player = 2; // degilse sira karsiya gecti
}
}else if( sira == -1 && user2hole[sonHole].value % 2 == 0){ // son tas karsi tarafin kuyusunu cift yapiyorsa hepsini al }else if( sira == -1 && user2hole[sonHole].value % 2 == 0){ // son tas karsi tarafin kuyusunu cift yapiyorsa hepsini al
player = 2;
user1hole[6].value += user2hole[sonHole].value; user1hole[6].value += user2hole[sonHole].value;
user1hole[6].addedDotcount += user2hole[sonHole].value; user1hole[6].addedDotcount += user2hole[sonHole].value;
user2hole[sonHole].value = 0; user2hole[sonHole].value = 0;
user2hole[sonHole].addedDotcount = 0; user2hole[sonHole].addedDotcount = 0;
}else if(user1hole[sonHole].value == 1 && user2hole[5 - sonHole].value > 0){ // son tas kendindenki bos kuyuna geliyosa, }else if(user1hole[sonHole].value == 1 && user2hole[5 - sonHole].value > 0){ // son tas kendindenki bos kuyuna geliyosa,
player = 2;
// ve karsi kuyu da tas varsa kendi tek tasini ve karsidakileri hepsini al // ve karsi kuyu da tas varsa kendi tek tasini ve karsidakileri hepsini al
console.log(user2hole[5 - sonHole].value + " kural 3 gerceklesti."); console.log(user2hole[5 - sonHole].value + " kural 3 gerceklesti.");
user1hole[6].value += user2hole[5 - sonHole].value + 1; user1hole[6].value += user2hole[5 - sonHole].value + 1;
...@@ -159,6 +167,8 @@ function dagit(user,hole){ ...@@ -159,6 +167,8 @@ function dagit(user,hole){
user1hole[sonHole].addedDotcount = 0; user1hole[sonHole].addedDotcount = 0;
user2hole[5 - sonHole].value = 0; user2hole[5 - sonHole].value = 0;
user2hole[5 - sonHole].addedDotcount = 0; user2hole[5 - sonHole].addedDotcount = 0;
}else{
player=2;
} }
//renklendirme işini yapılmadı düzgün çalışmıyordu. //renklendirme işini yapılmadı düzgün çalışmıyordu.
...@@ -217,14 +227,20 @@ function dagit(user,hole){ ...@@ -217,14 +227,20 @@ function dagit(user,hole){
//console.log(sonHole,".....sonhole"); //console.log(sonHole,".....sonhole");
if(sonHole == 6){ // son tas kendi hazinendeyse sira tekrar sende if(sonHole == 6){ // son tas kendi hazinendeyse sira tekrar sende
if( sira == 1){player = 2;} if( sira == 1){
player = 2;
}else{
player = 1;
}
}else if( sira == -1 && user1hole[sonHole].value % 2 == 0){ // son tas karsi tarafin kuyusunu cift yapiyorsa hepsini al }else if( sira == -1 && user1hole[sonHole].value % 2 == 0){ // son tas karsi tarafin kuyusunu cift yapiyorsa hepsini al
player = 1;
user2hole[6].value += user1hole[sonHole].value; user2hole[6].value += user1hole[sonHole].value;
user2hole[6].addedDotcount += user1hole[sonHole].value; user2hole[6].addedDotcount += user1hole[sonHole].value;
user1hole[sonHole].value = 0; user1hole[sonHole].value = 0;
user1hole[sonHole].addedDotcount = 0; user1hole[sonHole].addedDotcount = 0;
}else if(user2hole[sonHole].value == 1 && user1hole[5 - sonHole].value > 0){ // son tas kendindenki bos kuyuna geliyosa, }else if(user2hole[sonHole].value == 1 && user1hole[5 - sonHole].value > 0){ // son tas kendindenki bos kuyuna geliyosa,
// ve karsi kuyu da tas varsa kendi tek tasini ve karsidakileri hepsini al // ve karsi kuyu da tas varsa kendi tek tasini ve karsidakileri hepsini al
player = 1;
console.log(user1hole[5 - sonHole].value); console.log(user1hole[5 - sonHole].value);
user2hole[6].value += user1hole[5 - sonHole].value + 1; user2hole[6].value += user1hole[5 - sonHole].value + 1;
user2hole[6].addedDotcount += user1hole[5 - sonHole].value + 1; user2hole[6].addedDotcount += user1hole[5 - sonHole].value + 1;
...@@ -233,6 +249,8 @@ function dagit(user,hole){ ...@@ -233,6 +249,8 @@ function dagit(user,hole){
user1hole[5 - sonHole].value = 0; user1hole[5 - sonHole].value = 0;
user1hole[5 - sonHole].addedDotcount = 0; user1hole[5 - sonHole].addedDotcount = 0;
}else{
player = 1;
} }
......
Markdown is supported
0% or
You are about to add 0 people to the discussion. Proceed with caution.
Finish editing this message first!
Please register or to comment