Skip to content
Projeler
Gruplar
Parçacıklar
Yardım
Yükleniyor...
Oturum aç / Kaydol
Gezinmeyi değiştir
M
mangala-pardusacikhack
Proje
Proje
Ayrıntılar
Etkinlik
Cycle Analytics
Depo (repository)
Depo (repository)
Dosyalar
Kayıtlar (commit)
Dallar (branch)
Etiketler
Katkıda bulunanlar
Grafik
Karşılaştır
Grafikler
Konular (issue)
0
Konular (issue)
0
Liste
Pano
Etiketler
Kilometre Taşları
Birleştirme (merge) Talepleri
0
Birleştirme (merge) Talepleri
0
CI / CD
CI / CD
İş akışları (pipeline)
İşler
Zamanlamalar
Grafikler
Paketler
Paketler
Wiki
Wiki
Parçacıklar
Parçacıklar
Üyeler
Üyeler
Collapse sidebar
Close sidebar
Etkinlik
Grafik
Grafikler
Yeni bir konu (issue) oluştur
İşler
Kayıtlar (commit)
Konu (issue) Panoları
Kenar çubuğunu aç
Tuğba Fıçıcı
mangala-pardusacikhack
Commits
b45b2b1e
Kaydet (Commit)
b45b2b1e
authored
May 06, 2021
tarafından
Muaz
Dosyalara gözat
Seçenekler
Dosyalara Gözat
İndir
Eposta Yamaları
Sade Fark
Oynama sırası kontrolü geliştirildi
üst
fdccc6e0
Hide whitespace changes
Inline
Side-by-side
Showing
1 changed file
with
25 additions
and
7 deletions
+25
-7
robotGameArea.js
pages/robotGameArea.js
+25
-7
No files found.
pages/robotGameArea.js
Dosyayı görüntüle @
b45b2b1e
...
...
@@ -61,7 +61,7 @@ function tikla(id){
if
(
Number
(
id
[
4
])
==
1
&&
player
==
Number
(
id
[
4
])
&&
id
[
10
]
==
"x"
){
//bilgisayar tikladiysa x gelecek
if
(
user1hole
[
Number
(
id
[
9
])
-
1
].
value
!=
0
){
player
=
2
;
//
player=2;
dagit
(
Number
(
id
[
4
]),
Number
(
id
[
9
]));
boncukCiz
();
}
...
...
@@ -69,7 +69,7 @@ function tikla(id){
}
else
if
(
Number
(
id
[
4
])
==
2
&&
player
==
Number
(
id
[
4
])){
//kullanici tikladiginda
if
(
user2hole
[
Number
(
id
[
9
])
-
1
].
value
!=
0
){
player
=
1
;
//bu burada kalmali
//
player=1; //bu burada kalmali
dagit
(
Number
(
id
[
4
]),
Number
(
id
[
9
]));
boncukCiz
();
...
...
@@ -105,7 +105,7 @@ function dagit(user,hole){
let
holeID
=
hole
-
1
;
if
(
user
==
1
){
let
sira
=
1
;
// dagitirkan karsiya gecip gecilmedigini tutar, 1: kendi tarafi, -1:karsi taraf
let
count
=
user1hole
[
holeID
].
value
-
1
;
let
count
=
user1hole
[
holeID
].
value
-
1
;
// tikladigi bosluktaki tas sayisini al
if
(
count
==
0
){
// tikladigin holde
user1hole
[
holeID
].
value
=
0
;
user1hole
[
holeID
+
1
].
value
+=
1
;
...
...
@@ -135,22 +135,30 @@ function dagit(user,hole){
holeID
+=
1
;
i
++
;
}
}
else
{
return
0
;
// eger kuyuda tas yoksa dagitma
}
///##################
//player 1 (ustteki) icin oynu kurallari
let
sonHole
=
holeID
-
1
;
let
sonHole
=
holeID
-
1
;
//oynanan son holu u tut
//console.log(sonHole,".....sonhole");
//console.log(sira,".....sira");
if
(
sonHole
==
6
){
// son tas kendi hazinendeyse sira tekrar sende
if
(
sira
==
1
){
player
=
1
;}
if
(
sira
==
1
){
// bu hazinenin senin ki oldugunu belirler
player
=
1
;
// ozaman sira tekrar sende
}
else
{
player
=
2
;
// degilse sira karsiya gecti
}
}
else
if
(
sira
==
-
1
&&
user2hole
[
sonHole
].
value
%
2
==
0
){
// son tas karsi tarafin kuyusunu cift yapiyorsa hepsini al
player
=
2
;
user1hole
[
6
].
value
+=
user2hole
[
sonHole
].
value
;
user1hole
[
6
].
addedDotcount
+=
user2hole
[
sonHole
].
value
;
user2hole
[
sonHole
].
value
=
0
;
user2hole
[
sonHole
].
addedDotcount
=
0
;
}
else
if
(
user1hole
[
sonHole
].
value
==
1
&&
user2hole
[
5
-
sonHole
].
value
>
0
){
// son tas kendindenki bos kuyuna geliyosa,
player
=
2
;
// ve karsi kuyu da tas varsa kendi tek tasini ve karsidakileri hepsini al
console
.
log
(
user2hole
[
5
-
sonHole
].
value
+
" kural 3 gerceklesti."
);
user1hole
[
6
].
value
+=
user2hole
[
5
-
sonHole
].
value
+
1
;
...
...
@@ -159,6 +167,8 @@ function dagit(user,hole){
user1hole
[
sonHole
].
addedDotcount
=
0
;
user2hole
[
5
-
sonHole
].
value
=
0
;
user2hole
[
5
-
sonHole
].
addedDotcount
=
0
;
}
else
{
player
=
2
;
}
//renklendirme işini yapılmadı düzgün çalışmıyordu.
...
...
@@ -217,14 +227,20 @@ function dagit(user,hole){
//console.log(sonHole,".....sonhole");
if
(
sonHole
==
6
){
// son tas kendi hazinendeyse sira tekrar sende
if
(
sira
==
1
){
player
=
2
;}
if
(
sira
==
1
){
player
=
2
;
}
else
{
player
=
1
;
}
}
else
if
(
sira
==
-
1
&&
user1hole
[
sonHole
].
value
%
2
==
0
){
// son tas karsi tarafin kuyusunu cift yapiyorsa hepsini al
player
=
1
;
user2hole
[
6
].
value
+=
user1hole
[
sonHole
].
value
;
user2hole
[
6
].
addedDotcount
+=
user1hole
[
sonHole
].
value
;
user1hole
[
sonHole
].
value
=
0
;
user1hole
[
sonHole
].
addedDotcount
=
0
;
}
else
if
(
user2hole
[
sonHole
].
value
==
1
&&
user1hole
[
5
-
sonHole
].
value
>
0
){
// son tas kendindenki bos kuyuna geliyosa,
// ve karsi kuyu da tas varsa kendi tek tasini ve karsidakileri hepsini al
player
=
1
;
console
.
log
(
user1hole
[
5
-
sonHole
].
value
);
user2hole
[
6
].
value
+=
user1hole
[
5
-
sonHole
].
value
+
1
;
user2hole
[
6
].
addedDotcount
+=
user1hole
[
5
-
sonHole
].
value
+
1
;
...
...
@@ -233,6 +249,8 @@ function dagit(user,hole){
user1hole
[
5
-
sonHole
].
value
=
0
;
user1hole
[
5
-
sonHole
].
addedDotcount
=
0
;
}
else
{
player
=
1
;
}
...
...
Write
Preview
Markdown
is supported
0%
Try again
or
attach a new file
Attach a file
Cancel
You are about to add
0
people
to the discussion. Proceed with caution.
Finish editing this message first!
Cancel
Please
register
or
sign in
to comment