Kaydet (Commit) b2f3b680 authored tarafından Muaz's avatar Muaz

Oyunun bitiş kontorlu yapıldı ve sonuc ekrana getirildi.

üst 094b5458
......@@ -2,7 +2,7 @@
// 1: Easy
// 2: Medium
// 3: Hard
const zorlukDerecesi = 2;
const zorlukDerecesi = 3;
class Hole {
constructor(value,id) {
......@@ -19,6 +19,8 @@ class Hole {
}
var robotMedium = 0;
var state = true; //true ise oyun devam ediyor.
async function wait(x) {
setTimeout(() => {
......@@ -27,7 +29,7 @@ async function wait(x) {
robotEasy();
}
if(player == 1){
if(player == 1 && state){
wait(x);
}
}, x )
......@@ -72,18 +74,18 @@ function tikla(id){
boncukCiz();
if(zorlukDerecesi == 3){
while(player == 1){
while(player == 1 && state){
robotHard();
}
}else if(zorlukDerecesi == 2 && robotMedium % 3 == 1 ){
robotMedium +=1;
while(player == 1){
while(player == 1 && state){
robotHard();
}
}else{
robotMedium +=1;
if( player == 1){
if( player == 1 && state){
wait(2000);
}
}
......@@ -138,8 +140,8 @@ function dagit(user,hole){
//player 1 (ustteki) icin oynu kurallari
let sonHole = holeID-1;
console.log(sonHole,".....sonhole");
console.log(sira,".....sira");
//console.log(sonHole,".....sonhole");
//console.log(sira,".....sira");
if(sonHole == 6){ // son tas kendi hazinendeyse sira tekrar sende
if( sira == 1){player = 1;}
......@@ -171,6 +173,7 @@ function dagit(user,hole){
user2hole[k].value=0;
}
user1hole[6].value += tabladakiBoncuklar;
overlay();
}
//#####################3333
......@@ -211,7 +214,7 @@ function dagit(user,hole){
//player 1 (ustteki) icin oynu kurallari
sonHole = holeID-1;
console.log(sonHole,".....sonhole");
//console.log(sonHole,".....sonhole");
if(sonHole == 6){ // son tas kendi hazinendeyse sira tekrar sende
if( sira == 1){player = 2;}
......@@ -245,6 +248,7 @@ function dagit(user,hole){
user1hole[k].value=0;
}
user2hole[6].value += tabladakiBoncuklar;
overlay();
}
}
......@@ -301,7 +305,7 @@ function boncukCiz(){
function robotEasy(){
// player 1 i kontrol eden robot
console.log("EEEEasy calisti.");
// console.log("EEEEasy calisti.");
let array = doluHoleler();
let len = array.length;
if(len > 0){
......@@ -310,7 +314,7 @@ function robotEasy(){
}
}
function robotHard(){
console.log("HHHHARD calisti.");
//console.log("HHHHARD calisti.");
let array = doluHoleler();
let len = array.length;
let score_ar = []; // dolu hucrelerle ayni indisle
......@@ -322,8 +326,8 @@ function robotHard(){
temp2.push(new Hole(user2hole[i].getValue(),user2hole[i].getID()));
};
bosalt();
console.log("ilk bosalt sonrasi user1hoel uzunnlugu: ",user1hole.length);
console.log("ilk bosalt sonrasi user2hole uzunnlugu: ",user2hole.length);
//console.log("ilk bosalt sonrasi user1hoel uzunnlugu: ",user1hole.length);
//console.log("ilk bosalt sonrasi user2hole uzunnlugu: ",user2hole.length);
/*
console.log("robotHard hesaplama basliyor..");
......@@ -339,7 +343,7 @@ function robotHard(){
for ( let k = 0; k < array.length; k++){ // dolu hocre sayisi kadar don
let denenecek_hole_indis = array[k]; // dolu hucresinin indisini al
console.log("hole ,",denenecek_hole_indis, ", deneniyor.");
//console.log("hole ,",denenecek_hole_indis, ", deneniyor.");
bosalt();
for (let i = 0; i < 7; i++) {
user1hole.push(new Hole(temp1[i].getValue(),temp1[i].getID()));
......@@ -351,7 +355,7 @@ function robotHard(){
console.log("dagitim öncesi hazine: ",user1hole[6].value);
//tikla("user1hole"+(denenecek_hole_indis+1).toString()+"x"); // dolu hucreyi dagittini dusun
dagit(1,denenecek_hole_indis+1);
console.log("dagitim sonrasi hazine: ",user1hole[6].value);
//console.log("dagitim sonrasi hazine: ",user1hole[6].value);
score_ar[k] = user1hole[6].getValue(); // dolu hucre dagilitdiktan sonra hazinenin degerini al ve score ar.ine ata
......@@ -372,7 +376,7 @@ function robotHard(){
}
}
player = 1;
console.log("en yuksek insdis########### ",array[max_indis], ", tiklaniyor.");
//console.log("en yuksek insdis########### ",array[max_indis], ", tiklaniyor.");
tikla("user1hole"+(array[max_indis]+1).toString()+"x");
}
......@@ -425,7 +429,20 @@ function drop(ev) {
//overlay ac kapa
function overlay() {
state = false;
document.getElementById("overlay").style.display = "block";
let temp = document.createElement('p');
const text_div = document.getElementById("text");
if(user1hole[6].value > user2hole[6].value){
temp.textContent = "Kaybettiniz. :(";
}else if( user1hole[6].value == user2hole[6].value){
temp.textContent = "Berabere.";
}else{
temp.textContent = "Tebrikler! Kazandınız. :)";
}
text_div.appendChild(temp);
}
function overlayOff() {
......
Markdown is supported
0% or
You are about to add 0 people to the discussion. Proceed with caution.
Finish editing this message first!
Please register or to comment