Skip to content
Projeler
Gruplar
Parçacıklar
Yardım
Yükleniyor...
Oturum aç / Kaydol
Gezinmeyi değiştir
M
mangala-pardusacikhack
Proje
Proje
Ayrıntılar
Etkinlik
Cycle Analytics
Depo (repository)
Depo (repository)
Dosyalar
Kayıtlar (commit)
Dallar (branch)
Etiketler
Katkıda bulunanlar
Grafik
Karşılaştır
Grafikler
Konular (issue)
0
Konular (issue)
0
Liste
Pano
Etiketler
Kilometre Taşları
Birleştirme (merge) Talepleri
0
Birleştirme (merge) Talepleri
0
CI / CD
CI / CD
İş akışları (pipeline)
İşler
Zamanlamalar
Grafikler
Paketler
Paketler
Wiki
Wiki
Parçacıklar
Parçacıklar
Üyeler
Üyeler
Collapse sidebar
Close sidebar
Etkinlik
Grafik
Grafikler
Yeni bir konu (issue) oluştur
İşler
Kayıtlar (commit)
Konu (issue) Panoları
Kenar çubuğunu aç
Tuğba Fıçıcı
mangala-pardusacikhack
Commits
b2f3b680
Kaydet (Commit)
b2f3b680
authored
May 05, 2021
tarafından
Muaz
Dosyalara gözat
Seçenekler
Dosyalara Gözat
İndir
Eposta Yamaları
Sade Fark
Oyunun bitiş kontorlu yapıldı ve sonuc ekrana getirildi.
üst
094b5458
Hide whitespace changes
Inline
Side-by-side
Showing
1 changed file
with
32 additions
and
15 deletions
+32
-15
robotGameArea.js
pages/robotGameArea.js
+32
-15
No files found.
pages/robotGameArea.js
Dosyayı görüntüle @
b2f3b680
...
...
@@ -2,7 +2,7 @@
// 1: Easy
// 2: Medium
// 3: Hard
const
zorlukDerecesi
=
2
;
const
zorlukDerecesi
=
3
;
class
Hole
{
constructor
(
value
,
id
)
{
...
...
@@ -19,6 +19,8 @@ class Hole {
}
var
robotMedium
=
0
;
var
state
=
true
;
//true ise oyun devam ediyor.
async
function
wait
(
x
)
{
setTimeout
(()
=>
{
...
...
@@ -27,7 +29,7 @@ async function wait(x) {
robotEasy
();
}
if
(
player
==
1
){
if
(
player
==
1
&&
state
){
wait
(
x
);
}
},
x
)
...
...
@@ -72,18 +74,18 @@ function tikla(id){
boncukCiz
();
if
(
zorlukDerecesi
==
3
){
while
(
player
==
1
){
while
(
player
==
1
&&
state
){
robotHard
();
}
}
else
if
(
zorlukDerecesi
==
2
&&
robotMedium
%
3
==
1
){
robotMedium
+=
1
;
while
(
player
==
1
){
while
(
player
==
1
&&
state
){
robotHard
();
}
}
else
{
robotMedium
+=
1
;
if
(
player
==
1
){
if
(
player
==
1
&&
state
){
wait
(
2000
);
}
}
...
...
@@ -138,8 +140,8 @@ function dagit(user,hole){
//player 1 (ustteki) icin oynu kurallari
let
sonHole
=
holeID
-
1
;
console
.
log
(
sonHole
,
".....sonhole"
);
console
.
log
(
sira
,
".....sira"
);
//
console.log(sonHole,".....sonhole");
//
console.log(sira,".....sira");
if
(
sonHole
==
6
){
// son tas kendi hazinendeyse sira tekrar sende
if
(
sira
==
1
){
player
=
1
;}
...
...
@@ -171,6 +173,7 @@ function dagit(user,hole){
user2hole
[
k
].
value
=
0
;
}
user1hole
[
6
].
value
+=
tabladakiBoncuklar
;
overlay
();
}
//#####################3333
...
...
@@ -211,7 +214,7 @@ function dagit(user,hole){
//player 1 (ustteki) icin oynu kurallari
sonHole
=
holeID
-
1
;
console
.
log
(
sonHole
,
".....sonhole"
);
//
console.log(sonHole,".....sonhole");
if
(
sonHole
==
6
){
// son tas kendi hazinendeyse sira tekrar sende
if
(
sira
==
1
){
player
=
2
;}
...
...
@@ -245,6 +248,7 @@ function dagit(user,hole){
user1hole
[
k
].
value
=
0
;
}
user2hole
[
6
].
value
+=
tabladakiBoncuklar
;
overlay
();
}
}
...
...
@@ -301,7 +305,7 @@ function boncukCiz(){
function
robotEasy
(){
// player 1 i kontrol eden robot
console
.
log
(
"EEEEasy calisti."
);
//
console.log("EEEEasy calisti.");
let
array
=
doluHoleler
();
let
len
=
array
.
length
;
if
(
len
>
0
){
...
...
@@ -310,7 +314,7 @@ function robotEasy(){
}
}
function
robotHard
(){
console
.
log
(
"HHHHARD calisti."
);
//
console.log("HHHHARD calisti.");
let
array
=
doluHoleler
();
let
len
=
array
.
length
;
let
score_ar
=
[];
// dolu hucrelerle ayni indisle
...
...
@@ -322,8 +326,8 @@ function robotHard(){
temp2
.
push
(
new
Hole
(
user2hole
[
i
].
getValue
(),
user2hole
[
i
].
getID
()));
};
bosalt
();
console
.
log
(
"ilk bosalt sonrasi user1hoel uzunnlugu: "
,
user1hole
.
length
);
console
.
log
(
"ilk bosalt sonrasi user2hole uzunnlugu: "
,
user2hole
.
length
);
//
console.log("ilk bosalt sonrasi user1hoel uzunnlugu: ",user1hole.length);
//
console.log("ilk bosalt sonrasi user2hole uzunnlugu: ",user2hole.length);
/*
console.log("robotHard hesaplama basliyor..");
...
...
@@ -339,7 +343,7 @@ function robotHard(){
for
(
let
k
=
0
;
k
<
array
.
length
;
k
++
){
// dolu hocre sayisi kadar don
let
denenecek_hole_indis
=
array
[
k
];
// dolu hucresinin indisini al
console
.
log
(
"hole ,"
,
denenecek_hole_indis
,
", deneniyor."
);
//
console.log("hole ,",denenecek_hole_indis, ", deneniyor.");
bosalt
();
for
(
let
i
=
0
;
i
<
7
;
i
++
)
{
user1hole
.
push
(
new
Hole
(
temp1
[
i
].
getValue
(),
temp1
[
i
].
getID
()));
...
...
@@ -351,7 +355,7 @@ function robotHard(){
console
.
log
(
"dagitim öncesi hazine: "
,
user1hole
[
6
].
value
);
//tikla("user1hole"+(denenecek_hole_indis+1).toString()+"x"); // dolu hucreyi dagittini dusun
dagit
(
1
,
denenecek_hole_indis
+
1
);
console
.
log
(
"dagitim sonrasi hazine: "
,
user1hole
[
6
].
value
);
//
console.log("dagitim sonrasi hazine: ",user1hole[6].value);
score_ar
[
k
]
=
user1hole
[
6
].
getValue
();
// dolu hucre dagilitdiktan sonra hazinenin degerini al ve score ar.ine ata
...
...
@@ -372,7 +376,7 @@ function robotHard(){
}
}
player
=
1
;
console
.
log
(
"en yuksek insdis########### "
,
array
[
max_indis
],
", tiklaniyor."
);
//
console.log("en yuksek insdis########### ",array[max_indis], ", tiklaniyor.");
tikla
(
"user1hole"
+
(
array
[
max_indis
]
+
1
).
toString
()
+
"x"
);
}
...
...
@@ -425,7 +429,20 @@ function drop(ev) {
//overlay ac kapa
function
overlay
()
{
state
=
false
;
document
.
getElementById
(
"overlay"
).
style
.
display
=
"block"
;
let
temp
=
document
.
createElement
(
'p'
);
const
text_div
=
document
.
getElementById
(
"text"
);
if
(
user1hole
[
6
].
value
>
user2hole
[
6
].
value
){
temp
.
textContent
=
"Kaybettiniz. :("
;
}
else
if
(
user1hole
[
6
].
value
==
user2hole
[
6
].
value
){
temp
.
textContent
=
"Berabere."
;
}
else
{
temp
.
textContent
=
"Tebrikler! Kazandınız. :)"
;
}
text_div
.
appendChild
(
temp
);
}
function
overlayOff
()
{
...
...
Write
Preview
Markdown
is supported
0%
Try again
or
attach a new file
Attach a file
Cancel
You are about to add
0
people
to the discussion. Proceed with caution.
Finish editing this message first!
Cancel
Please
register
or
sign in
to comment