Skip to content
Projeler
Gruplar
Parçacıklar
Yardım
Yükleniyor...
Oturum aç / Kaydol
Gezinmeyi değiştir
M
mangala-pardusacikhack
Proje
Proje
Ayrıntılar
Etkinlik
Cycle Analytics
Depo (repository)
Depo (repository)
Dosyalar
Kayıtlar (commit)
Dallar (branch)
Etiketler
Katkıda bulunanlar
Grafik
Karşılaştır
Grafikler
Konular (issue)
0
Konular (issue)
0
Liste
Pano
Etiketler
Kilometre Taşları
Birleştirme (merge) Talepleri
0
Birleştirme (merge) Talepleri
0
CI / CD
CI / CD
İş akışları (pipeline)
İşler
Zamanlamalar
Grafikler
Paketler
Paketler
Wiki
Wiki
Parçacıklar
Parçacıklar
Üyeler
Üyeler
Collapse sidebar
Close sidebar
Etkinlik
Grafik
Grafikler
Yeni bir konu (issue) oluştur
İşler
Kayıtlar (commit)
Konu (issue) Panoları
Kenar çubuğunu aç
Tuğba Fıçıcı
mangala-pardusacikhack
Commits
ad428aab
Kaydet (Commit)
ad428aab
authored
May 04, 2021
tarafından
Tuğba Fıçıcı
Dosyalara gözat
Seçenekler
Dosyalara Gözat
İndir
Eposta Yamaları
Sade Fark
Degisen boncuklar renklendirildi
üst
dcc680af
Hide whitespace changes
Inline
Side-by-side
Showing
1 changed file
with
45 additions
and
4 deletions
+45
-4
gameArea.js
pages/gameArea.js
+45
-4
No files found.
pages/gameArea.js
Dosyayı görüntüle @
ad428aab
...
...
@@ -2,6 +2,7 @@ class Hole {
constructor
(
value
,
id
)
{
this
.
id
=
id
;
this
.
value
=
value
;
this
.
addedDotcount
=
0
;
}
}
...
...
@@ -28,7 +29,6 @@ function tikla(id){
if
(
Number
(
id
[
4
])
==
1
&&
player
==
Number
(
id
[
4
])){
if
(
user1hole
[
Number
(
id
[
9
])
-
1
].
value
!=
0
){
console
.
log
(
user1hole
[
Number
(
id
[
9
])].
value
,
" sdasdsadsadsadsad"
);
player
=
2
;
dagit
(
Number
(
id
[
4
]),
Number
(
id
[
9
]));
boncukCiz
();
...
...
@@ -37,7 +37,6 @@ function tikla(id){
}
else
if
(
Number
(
id
[
4
])
==
2
&&
player
==
Number
(
id
[
4
])){
if
(
user2hole
[
Number
(
id
[
9
])
-
1
].
value
!=
0
){
console
.
log
(
user2hole
[
Number
(
id
[
9
])].
value
,
" sdasdsadsadsadsad"
);
player
=
1
;
dagit
(
Number
(
id
[
4
]),
Number
(
id
[
9
]));
boncukCiz
();
...
...
@@ -55,11 +54,13 @@ function dagit(user,hole){
if
(
count
==
0
){
// tikladigin holde
user1hole
[
holeID
].
value
=
0
;
user1hole
[
holeID
+
1
].
value
+=
1
;
user1hole
[
holeID
+
1
].
addedDotcount
=
1
;
holeID
+=
2
;
}
else
if
(
user1hole
[
holeID
].
value
>
0
){
user1hole
[
holeID
].
value
=
1
;
user1hole
[
holeID
].
addedDotcount
=
1
;
holeID
++
;
let
i
=
0
;
while
(
i
<
count
){
...
...
@@ -70,8 +71,10 @@ function dagit(user,hole){
}
if
(
sira
==
1
){
user1hole
[
holeID
].
value
+=
1
;
user1hole
[
holeID
].
addedDotcount
+=
1
;
}
else
if
(
sira
==-
1
){
user2hole
[
holeID
].
value
+=
1
;
user2hole
[
holeID
].
addedDotcount
+=
1
;
}
holeID
+=
1
;
...
...
@@ -87,15 +90,21 @@ function dagit(user,hole){
player
=
1
;
}
else
if
(
sira
==
-
1
&&
user2hole
[
sonHole
].
value
%
2
==
0
){
// son tas karsi tarafin kuyusunu cift yapiyorsa hepsini al
user1hole
[
6
].
value
+=
user2hole
[
sonHole
].
value
;
user1hole
[
6
].
addedDotcount
+=
user2hole
[
sonHole
].
value
;
user2hole
[
sonHole
].
value
=
0
;
user2hole
[
sonHole
].
addedDotcount
=
0
;
}
else
if
(
user1hole
[
sonHole
].
value
==
1
&&
user2hole
[
5
-
sonHole
].
value
>
0
){
// son tas kendindenki bos kuyuna geliyosa,
// ve karsi kuyu da tas varsa kendi tek tasini ve karsidakileri hepsini al
console
.
log
(
user2hole
[
5
-
sonHole
].
value
);
user1hole
[
6
].
value
+=
user2hole
[
5
-
sonHole
].
value
+
1
;
user1hole
[
6
].
addedDotcount
+=
user2hole
[
5
-
sonHole
].
value
+
1
;
user1hole
[
sonHole
].
value
=
0
;
user1hole
[
sonHole
].
addedDotcount
=
0
;
user2hole
[
5
-
sonHole
].
value
=
0
;
user2hole
[
5
-
sonHole
].
addedDotcount
=
0
;
}
//renklendirme işini yapılmadı düzgün çalışmıyordu.
let
total
=
0
;
// son kural hepsini bitiren alir
for
(
let
o
=
0
;
o
<
6
;
o
++
){
total
+=
user1hole
[
o
];
...
...
@@ -116,11 +125,13 @@ function dagit(user,hole){
if
(
count
==
0
){
// tikladigin holde
user2hole
[
holeID
].
value
=
0
;
user2hole
[
holeID
+
1
].
value
+=
1
;
user2hole
[
holeID
+
1
].
addedDotcount
=
1
;
holeID
+=
2
;
}
else
if
(
user2hole
[
holeID
].
value
>
0
){
user2hole
[
holeID
].
value
=
1
;
user2hole
[
holeID
].
addedDotcount
=
1
;
holeID
++
;
let
i
=
0
;
while
(
i
<
count
){
...
...
@@ -131,8 +142,10 @@ function dagit(user,hole){
}
if
(
sira
==
1
){
user2hole
[
holeID
].
value
+=
1
;
user2hole
[
holeID
].
addedDotcount
+=
1
;
}
else
if
(
sira
==-
1
){
user1hole
[
holeID
].
value
+=
1
;
user1hole
[
holeID
].
addedDotcount
+=
1
;
}
holeID
+=
1
;
...
...
@@ -148,15 +161,23 @@ function dagit(user,hole){
player
=
2
;
}
else
if
(
sira
==
-
1
&&
user1hole
[
sonHole
].
value
%
2
==
0
){
// son tas karsi tarafin kuyusunu cift yapiyorsa hepsini al
user2hole
[
6
].
value
+=
user1hole
[
sonHole
].
value
;
user2hole
[
6
].
addedDotcount
+=
user1hole
[
sonHole
].
value
;
user1hole
[
sonHole
].
value
=
0
;
user1hole
[
sonHole
].
addedDotcount
=
0
;
}
else
if
(
user2hole
[
sonHole
].
value
==
1
&&
user1hole
[
5
-
sonHole
].
value
>
0
){
// son tas kendindenki bos kuyuna geliyosa,
// ve karsi kuyu da tas varsa kendi tek tasini ve karsidakileri hepsini al
console
.
log
(
user1hole
[
5
-
sonHole
].
value
);
user2hole
[
6
].
value
+=
user1hole
[
5
-
sonHole
].
value
+
1
;
user2hole
[
6
].
addedDotcount
+=
user1hole
[
5
-
sonHole
].
value
+
1
;
user2hole
[
sonHole
].
value
=
0
;
user2hole
[
sonHole
].
addedDotcount
=
0
;
user1hole
[
5
-
sonHole
].
value
=
0
;
user1hole
[
5
-
sonHole
].
addedDotcount
=
0
;
}
//renklendirme işini yapılmadı düzgün çalışmıyordu.
let
total
=
0
;
// son kural hepsini bitiren alir
for
(
let
o
=
0
;
o
<
6
;
o
++
){
total
+=
user2hole
[
o
];
...
...
@@ -173,31 +194,51 @@ function dagit(user,hole){
}
}
function
boncukCiz
(){
//user1hole
for
(
let
i
=
0
;
i
<
7
;
i
++
){
var
node
=
document
.
getElementById
(
user1hole
[
i
].
id
);
node
.
innerHTML
=
""
;
let
j
=
0
while
(
j
<
user1hole
[
i
].
value
){
while
(
j
<
user1hole
[
i
].
value
-
user1hole
[
i
].
addedDotcount
){
var
dot
=
document
.
createElement
(
"span"
);
dot
.
className
=
"dot_black"
;
node
.
appendChild
(
dot
);
j
++
;
}
j
=
0
;
while
(
j
<
user1hole
[
i
].
addedDotcount
){
var
dot
=
document
.
createElement
(
"span"
);
dot
.
className
=
"dot_gray"
;
node
.
appendChild
(
dot
);
j
++
;
}
user1hole
[
i
].
addedDotcount
=
0
;
}
//user2hole
for
(
let
i
=
0
;
i
<
7
;
i
++
){
var
node
=
document
.
getElementById
(
user2hole
[
i
].
id
);
node
.
innerHTML
=
""
;
let
j
=
0
while
(
j
<
user2hole
[
i
].
value
){
while
(
j
<
user2hole
[
i
].
value
-
user2hole
[
i
].
addedDotcount
){
var
dot
=
document
.
createElement
(
"span"
);
dot
.
className
=
"dot_black"
;
node
.
appendChild
(
dot
);
j
++
;
}
j
=
0
;
while
(
j
<
user2hole
[
i
].
addedDotcount
){
var
dot
=
document
.
createElement
(
"span"
);
dot
.
className
=
"dot_gray"
;
node
.
appendChild
(
dot
);
j
++
;
}
user2hole
[
i
].
addedDotcount
=
0
;
}
}
...
...
Write
Preview
Markdown
is supported
0%
Try again
or
attach a new file
Attach a file
Cancel
You are about to add
0
people
to the discussion. Proceed with caution.
Finish editing this message first!
Cancel
Please
register
or
sign in
to comment