Skip to content
Projeler
Gruplar
Parçacıklar
Yardım
Yükleniyor...
Oturum aç / Kaydol
Gezinmeyi değiştir
C
core
Proje
Proje
Ayrıntılar
Etkinlik
Cycle Analytics
Depo (repository)
Depo (repository)
Dosyalar
Kayıtlar (commit)
Dallar (branch)
Etiketler
Katkıda bulunanlar
Grafik
Karşılaştır
Grafikler
Konular (issue)
0
Konular (issue)
0
Liste
Pano
Etiketler
Kilometre Taşları
Birleştirme (merge) Talepleri
0
Birleştirme (merge) Talepleri
0
CI / CD
CI / CD
İş akışları (pipeline)
İşler
Zamanlamalar
Grafikler
Paketler
Paketler
Wiki
Wiki
Parçacıklar
Parçacıklar
Üyeler
Üyeler
Collapse sidebar
Close sidebar
Etkinlik
Grafik
Grafikler
Yeni bir konu (issue) oluştur
İşler
Kayıtlar (commit)
Konu (issue) Panoları
Kenar çubuğunu aç
LibreOffice
core
Commits
8d61b3fe
Kaydet (Commit)
8d61b3fe
authored
Agu 15, 2014
tarafından
Markus Mohrhard
Dosyalara gözat
Seçenekler
Dosyalara Gözat
İndir
Eposta Yamaları
Sade Fark
texture*D in GLSL is deprecated and not available in core contexts
Change-Id: Ia5da0899d73aea22fe7bae735e57e30dcd37b254
üst
249c5e0f
Hide whitespace changes
Inline
Side-by-side
Showing
4 changed files
with
12 additions
and
6 deletions
+12
-6
commonFragmentShader.glsl
chart2/opengl/commonFragmentShader.glsl
+2
-1
screenTextFragmentShader.glsl
chart2/opengl/screenTextFragmentShader.glsl
+4
-2
textFragmentShader.glsl
chart2/opengl/textFragmentShader.glsl
+5
-2
textFragmentShaderBatch.glsl
chart2/opengl/textFragmentShaderBatch.glsl
+1
-1
No files found.
chart2/opengl/commonFragmentShader.glsl
Dosyayı görüntüle @
8d61b3fe
...
...
@@ -10,10 +10,11 @@
#version 150 core
in
vec4
fragmentColor
;
out
vec4
actualColor
;
void
main
()
{
gl_Frag
Color
=
fragmentColor
;
actual
Color
=
fragmentColor
;
}
/* vim:set shiftwidth=4 softtabstop=4 expandtab: */
chart2/opengl/screenTextFragmentShader.glsl
Dosyayı görüntüle @
8d61b3fe
...
...
@@ -12,10 +12,12 @@
in
vec2
vTexCoord
;
uniform
sampler2D
TextTex
;
uniform
vec4
textColor
;
out
vec4
actualColor
;
void
main
()
{
vec3
color
=
texture
2D
(
TextTex
,
vTexCoord
).
rgb
;
gl_Frag
Color
=
vec4
(
textColor
.
rgb
,
1
.
0
-
color
.
r
);
vec3
color
=
texture
(
TextTex
,
vTexCoord
).
rgb
;
actual
Color
=
vec4
(
textColor
.
rgb
,
1
.
0
-
color
.
r
);
}
/* vim:set shiftwidth=4 softtabstop=4 expandtab: */
chart2/opengl/textFragmentShader.glsl
Dosyayı görüntüle @
8d61b3fe
...
...
@@ -11,10 +11,13 @@
uniform
sampler2D
TextTex
;
in
vec2
vTexCoord
;
out
vec4
actualColor
;
void
main
()
{
vec3
color
=
texture
2D
(
TextTex
,
vTexCoord
).
rgb
;
gl_Frag
Color
=
vec4
(
color
,
1
.
0
-
color
.
r
);
vec3
color
=
texture
(
TextTex
,
vTexCoord
).
rgb
;
actual
Color
=
vec4
(
color
,
1
.
0
-
color
.
r
);
}
/* vim:set shiftwidth=4 softtabstop=4 expandtab: */
chart2/opengl/textFragmentShaderBatch.glsl
Dosyayı görüntüle @
8d61b3fe
...
...
@@ -17,7 +17,7 @@ in vec3 vTexCoord;
out
vec4
actualColor
;
void
main
()
{
vec3
color
=
texture
2DArray
(
texArray
,
vTexCoord
.
xyz
).
rgb
;
vec3
color
=
texture
(
texArray
,
vTexCoord
.
xyz
).
rgb
;
actualColor
=
vec4
(
color
,
1
.
0
-
color
.
r
);
}
...
...
Write
Preview
Markdown
is supported
0%
Try again
or
attach a new file
Attach a file
Cancel
You are about to add
0
people
to the discussion. Proceed with caution.
Finish editing this message first!
Cancel
Please
register
or
sign in
to comment