Skip to content
Projeler
Gruplar
Parçacıklar
Yardım
Yükleniyor...
Oturum aç / Kaydol
Gezinmeyi değiştir
C
core
Proje
Proje
Ayrıntılar
Etkinlik
Cycle Analytics
Depo (repository)
Depo (repository)
Dosyalar
Kayıtlar (commit)
Dallar (branch)
Etiketler
Katkıda bulunanlar
Grafik
Karşılaştır
Grafikler
Konular (issue)
0
Konular (issue)
0
Liste
Pano
Etiketler
Kilometre Taşları
Birleştirme (merge) Talepleri
0
Birleştirme (merge) Talepleri
0
CI / CD
CI / CD
İş akışları (pipeline)
İşler
Zamanlamalar
Grafikler
Paketler
Paketler
Wiki
Wiki
Parçacıklar
Parçacıklar
Üyeler
Üyeler
Collapse sidebar
Close sidebar
Etkinlik
Grafik
Grafikler
Yeni bir konu (issue) oluştur
İşler
Kayıtlar (commit)
Konu (issue) Panoları
Kenar çubuğunu aç
LibreOffice
core
Commits
29daf8ef
Kaydet (Commit)
29daf8ef
authored
Ara 01, 2014
tarafından
Michael Meeks
Kaydeden (comit)
Markus Mohrhard
Ara 02, 2014
Dosyalara gözat
Seçenekler
Dosyalara Gözat
İndir
Eposta Yamaları
Sade Fark
vcl: re-init windows graphics impl after virtualdevice size change.
Change-Id: I6188617aa2cf2e237ec0724d1442564fbf3fe297
üst
3cc83309
Hide whitespace changes
Inline
Side-by-side
Showing
1 changed file
with
9 additions
and
0 deletions
+9
-0
salvd.cxx
vcl/win/source/gdi/salvd.cxx
+9
-0
No files found.
vcl/win/source/gdi/salvd.cxx
Dosyayı görüntüle @
29daf8ef
...
...
@@ -26,6 +26,7 @@
#include <win/salinst.h>
#include <win/salgdi.h>
#include <win/salvd.h>
#include "opengl/win/gdiimpl.hxx"
HBITMAP
WinSalVirtualDevice
::
ImplCreateVirDevBitmap
(
HDC
hDC
,
long
nDX
,
long
nDY
,
sal_uInt16
nBitCount
,
void
**
ppData
)
{
...
...
@@ -213,6 +214,14 @@ bool WinSalVirtualDevice::SetSize( long nDX, long nDY )
SelectBitmap
(
getHDC
(),
hNewBmp
);
DeleteBitmap
(
mhBmp
);
mhBmp
=
hNewBmp
;
if
(
mpGraphics
)
{
WinOpenGLSalGraphicsImpl
*
pImpl
;
pImpl
=
dynamic_cast
<
WinOpenGLSalGraphicsImpl
*
>
(
mpGraphics
->
getImpl
());
if
(
pImpl
)
pImpl
->
Init
();
}
return
TRUE
;
}
else
...
...
Write
Preview
Markdown
is supported
0%
Try again
or
attach a new file
Attach a file
Cancel
You are about to add
0
people
to the discussion. Proceed with caution.
Finish editing this message first!
Cancel
Please
register
or
sign in
to comment